niedziela, 21 października 2012

Numer 3

Witajcie :) 
Dzisiaj chciałabym wyrazić swoją opinie na temat płatek firmy Nestle. 
Mmm pycha. <3 
Cini Minis Strawberry są pyszne.
Nie tylko z mlekiem, ale również na sucho. 
Gdy zaprosisz przyjaciółkę do nauki fajnie jest pochrupać takie cudeńka. 
Do popicia preferuje mleko lub gorącą czekoladę.
Osobiście lubię też kawę z mlekiem, ale nie każdemu
może przypaść do gustu tak jak mojej mamie. 
Na przykład u mnie nauka odbywa się tak, że zapraszam przyjaciółkę,
wyjmuję mój 'magiczny' stoliczek z IKEI 
Wykonany jest z brzozy, dosyć szybko się rysuje, ale 
i tak mam do niego wielki sentyment, więc go nie wyrzucę. <3 
(...) 
Siedzimy na łóżku zeszyty w ręku, a w miseczce wyspane są płatki. 
W dwóch kubkach wlana jest najczęściej gorąca czekolada.
Dzięki dobremu towarzystwu i świetnej atmosferze nauka mija najlepiej 
jak może. Niestety czasem trzeba samemu się pouczyć, czego nienawidzę. 

Cóż miało się skończyć na recenzji, a przy okazji wyjaśniłam wam
jak nauka może być miła. 

Jak wam się podoba? Lubicie te płatki? Jakie macie sposoby na miłą naukę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz