czwartek, 4 października 2012

Numer 1.

Jak obiecałam moje przygotowanie:

 KROK 1:
Potrzebne będą:
-pędzel
-filut
-puder
-kuleczki
-gąbka
 Nakładamy filut na gąbeczkę i rozsmarowujemy 
po całej twarzy oraz szyi. 
 Nie widać zbyt dobrze, no ale tak jest 
z moją 'lustrzanką'.
 Bierzemy pędzel i nakładamy kuleczki.
Następnie nakładamy drobinki kuleczek 
na poliki. Jeśli masz widoczne kości
policzkowe polecam jaśniejsze odcienie.
 Po nałożeniu kuleczek by utrwalić i wypełnić poliki,
należy nałożyć puder <jest różowy>
KROK 2:
Eyeliner'y. Ten pierwszy dostałam ma urodziny,
a drugi zamówiłam z oriflame.
Po skończeniu prawego oka zabrałam się za lewe.
I uznałam, że lewe wyszło o niebo lepiej.
KROK 3:
Tusze do rzęs. Przedstawiłam trzy masscary.
Zdjęcie po użyciu.
Trochę się skleiły.
KROK 4:
Kredki.
Zobaczcie jak działa temperówka.
Świetna, polecam.
KROK 5:
Cienie.
Nałożyłam pomarańczowy i niebieski jako,
że pasowały mi do bluzki. 
KROK 6:
Szminka.
No i oto moje usta. :) 
KROK 7:
Włosy. Już po wyprostowaniu i rozczesaniu. 

Pozdrawiam, Sandra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz